Obserwatorzy

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Grudniowe kartki do mojej zabawy.

Witam Was

Czas ucieka nieubłaganie, już za chwilę wypada wysyłać kartki, żeby dotarły do Świąt.
 Tak więc na pierwszy ogień idą  grudniowe kartki w mojej zabawie. 
Będzie szybki post, mało tekstu i kilka zdjęć. 

Wytyczne wg Natalii widnieją na banerku.


Tym razem  kartki  w moim ulubionym stylu  C&S, czyli na płasko do koperty i raczej skromnie. 
Jedyna kartka wyszywana z dzwoneczkiem, wzór do nabycia TU ,  i papierkiem z Magicznej Kartki. Wg mnie najładniejsza, więc od niej zacznę.




Jako druga kartka wielkanocna z kurczakami w koszyczku, prosto i skromnie.



Prezenty pod choinką z piękną vintage grafiką  STĄD



I na koniec zima w okienku takie dwa w jednym, bo prezenty pod choinką też są. 


grafika TU

Kolaż i zmykam nakarmić żabkę. 


  Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i trzymam kciuki za Wasze ostatnie w tym roku kartki. Żabka pości w Adwencie, ale mam nadzieję, że do Świąt ją nakarmicie . 




31 komentarzy:

  1. Aniu, karteczki są skromne, ale niezwykle urokliwe.
    Cudne grafiki znalazłaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Moją faworytką też jest dzwoneczkowa, tym bardziej, że w ulubionych przeze mnie niebieskościach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki ! Haftowany dzwonek ma wspaniały wzór ,śliczny też byłby w złotym kolorze :-D grafiki też fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku. No piękne. A ja zazdroszczę . Aniu a haftowane m ten dzwonek to brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Wszystkie karteczki są Przepiękne, A ten Dzwoneczek Jest Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki - te grafiki są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki Aniu, cudne grafiki znalazłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Opisałam się i komentarz mi uciekł gdzieś!To teraz krótko. Wszystkie piękne. Hafcik cudny!
    Kartka z choinką, kominkiem i kotkiem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, Aniu, rozczuliła mnie grafika z bobasem drzemiącym przy choince.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Aniu a haftowany dzwoneczek to dziś numer 1!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki :) Cudne grafiki i hafcik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no masz, Ty Aniu już masz gotowe, a u mnie nawet pomysłu brak
    Piękne wszystkie, choć ta z dzwoneczkiem chyba naj;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne! Muszę się w końcu zabrać za swoje ;)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki stworzyłaś, każda ma sobie coś czarującego - moją faworytką jest karteczka z dzieckiem na fotelu bujanym - śliczna sceneria w ciepłej i błogiej atmosferze świątecznej. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, karteczki są prześliczne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności Aniu! Cudnych papierów używasz:) a hafcik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za fantastyczny hafcik! Uroczy dzwoneczek w mroźnym kolorze:) Sliczna karteczka.
    Ale inne także są godne podziwu. Tak w ogóle to Ty Aniu jesteś godna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki, haft z dzwoneczkiem jest przecudny, grafiki rozczulające, no po prostu wszystko piękne. Same piękności pokazałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu wykonałaś śliczne karteczki:)
    Przepiękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu przepiękne kartki,ale jesteś szybka,ja jeszcze szukam pomysłu na swoje 😃
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że krzyżyki rządzą! :)
    Przynajmniej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki:) Do kurczaka aż się uśmiechnęłam:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko u nas może być wielkanocna z bożonarodzeniową hihi. Każda karteczka zachwycająca! Urzekła mnie grafika z prezentami pod choinką.
    Zazdroszczę że już jesteś wyrobiona z zabawami;)
    Pozdrawiam Aniuś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super karteczki :) Piękna grafika z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie karteczki sliczne Aniu ale dzisiaj mam faworytke i sa to dzwoneczki, sliczny hafcik pieknie wkomponowany, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, zwłaszcza te dwie z choinkami - bardzo nastrojowe grafiki :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...